3 iun. 2017

Cum a fost la Tibco si prin Bucuresti?

Ce am mai facut?
Am venit de la Tibco, unde am iesit totusi pe plus. Am fost foarte fericita, avand in vedere numarul foarte redus de vizitatori. Am fost foarte fericita si pentru ca le-am cunoscut pe fete, am cunoscut lume interesata de ceea ca facem noi, am fost la book fest.
Aici sunt poze cu cateva vanzari de la targ:














Si cateva poze cu standul nostru :)





Iar in zilele ce au urmat targului, luni si marti am hoinarit prin Bucuresti cautand vechile magazine cu haine si bijuterii unice, sau cele stil Fondul Plastic cum erau odata... In locul lor am gasit magazine vintage, cu vechituri si obiecte de arta vechi, da' nici ele nu prea au mare succes, pierdute printre masute, peste tot numai masute, de parca romanul nu ar mai avea altceva de facut decat sa manance si sa bea.
Am fost pe Lipscani, baruri si restaurante cu masutele in strada, langa cladiri descompuse din care veneau mirosuri de mucegai si putreziciune, si din care te asteptai oricand sa iasa chiar si un sobolan. Multe magazine inchise, falimentare. Eram dezamagita. Nu mai exista magazine cu handmade.
Oamenii mi s-au parut mai anosti, nu mai vezi fetele acelea imbracate colorat cu gentute vesele cu pisicute sau cucuvele. Oricum, in aceasta mare de lume anosta care mimeaza fericirea occidentala, in loc s-o regaseasca pe a lor, am gasit un magazin cu suflet!!!! A fost ca un miracol, ca o oaza de adevar in mijlocul unei lumi pierdute: Soul Rebel si pe facebook. Nu veti regreta intrand aici, va asigur!

 (poze in curand)

Aici mi-am lasat toata marfa ce mi-a ramas de la Tibco. Si ma simt atat de fericita! Ca un parinte care isi lasa fetele la cel mai bun pension! Stie ca atunci cand vor iesi de aici vor fi foarte respectate, iubite si implinite.
Ei bine, asta a fost aventura mea din ultimele zile. In final, pe 2 iunie am ajuns si la Sfinx, ca o incununare a acestei mici aventuri!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu