21 nov. 2016

Pungulite de cadouri

 Vine sau nu vine mos Craciun? Voi ce ziceti? Eeeei, eu ca sa fiu sigura, m-am apucat sa-i fac niste pungulite, sa aiba Mosul ce umple, in caz ca am fost cuminte! Asa ca raftul meu cu globulete s-a imbogatit:

SNOWMEN FAMILY



 Au si niste sclipicei care in poza nu se prea vad.

Si inca doua pungulite - MERRY CHRISTMAS  si PASARELE SI SCORUSE







 Ele sunt niste pungulite de cadouri, realizate prin tehnica decoupage-ului, pe carton tare.
Sunt de dimensiuni: 13x8cm., si au avantajul ca se pot agata in pomul de Craciun, deci le puteti folosi si ca globulete, dar niste globulete pline cu cadouri!!!!


Sunt usoare, mici si totusi tari (adica nu se indoaie, nu curg, intr-un cuvant, nu se botesc).
Le puteti comanda  pe raftul meu cu globulete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu