18 nov. 2016

Hanorac uni-sex cu gluga

Intr-o zi m-am apucat de facut un hanorac cu gluga. Pentru prima data, da, pentru prima data un hanorac. Am luat tiparul dintr-o revista (Burda - ungureasca)
Cam pe cand asezam io tiparul pe pufosul material, detectai niste cuidatenii. Am remasurat... era imens. Am corectat tiparul... si am taiat.
Cam pe cand prindeam manecile in bolduri, alta neregula imi sari sprintena in fata ochilor mei vigilenti. O bucata mare de material era in plus, manecile un pic prea inguste jos si prea scurte... Am rectificat tiparul si hanoracul a iesit mandru dar cu multa truda. Din Burda lucram fara grija prin facultate si niciodata nu am patit una ca asta! Se mai intampla...
Acum tiparul este corectat si asteapta confiramrea calitatii pe inca o alta bluza.







Dimensiuni hanorac

lungime: 70cm (de la umar pana jos)
latime: 60cm

Materialul este polar, l-am cumparat de la CameleonTextil.

Daca doriti tiparul  scrieti-mi un email. Vi-l pot trimite prin posta. Gratis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu