7 apr. 2015

Vine, vine, priiimavaraaa...



Șase ca vine primavara, cu "Mos Iepuras si găinile polare!!! " citat din Laura pe facebook


Pe asa o vreme incepi sa simti magia Craciunului. Zapada imi vine până la genunchi și încă tot mai ninge. Inloc sa plantez flori o să mă duc probabil la săniuș...



Este vreme de crosetat, asa fac fetele de pe Hobby-Handmade. Croseteaza și pun la cale surprize... asa că duminica asta când a fost sărbătoarea florilor, m-au sărbătorit și pe mine. M-au dat la jurnalul de duminica, vă dați seama... să apar eu la jurnal, ce emoție am avut când am văzut...De abea aseară am văzut că eram vedetă... bine, mi se vede doar mâna... dar oricum, în alte culturi iți alegeai mireasa pe viață doar cu atât.

ta na na na nanananaaaam...

Creatii artizanale unicat realizate de Indrani Handmade in diverse tehnici expuse pe forumul creatorilor romani Hobby Handmade. Album realizat pentru jurnalul duminical Hobby Handmade ,rubrica dedicata duminica 5 aprilie artisei Indrani .
Bijuteriile sunt realizate prin diverse tehnici a lutului polimeric ,margele ,fimo, imbinand tehnici si materiale din cele mai diverse ,culori acrilice ,etc .Creatii decorate prin tehnica decoupage cu servetel ,creatii crosetate si inodate din diverse sfori naturale ,colorate , forme si desene alese de creatoarea Indrani ,piese unice. .
O mica prezentare a creatiilor Indrani ,in acest colaj realizat prin colaboratea Hobby Handmade . Expresivitatea si unicitatea creatiilor ne duc intr-un univers de basm , fantezie .Artista basmelor Indranii creaza artizanat romanesc unic , cu parfum de basm .Vizitati universul Indrani alaturi de Hobby Handmade.


 Și m-au răsfățat și pe blog, ...

http://hobby-handmade.blogspot.it/2015/04/indrani-handmade-hobby-handmade.html


Multumesc si eu din suflet zânuțelor bune de pe Hobby -Handmade cu această melodie... pentru că eu știu că ELE pot aduce primăvara ORINUDE!!!  .... laaalaaaalaaaa...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu