23 mar. 2015

Bratara mea Egipt - Steampunk -

De azi inainte o sa postez aici toate incercarile mele. Mai deunazi mi-a trimis cineva (Teodora), un tutorial facut de rusi. Cum se face o bratara steampunk. Nu e exact genul meu, dar imi place nespus sa vad cum fac altii. Parca iau si eu o gura din inspiratia, talentul si pasiunea aceluia. Plus ca mi-a mai facut o idee de cum se fac suruburi, cuie, curele, tinte si alte chestii... Maiestria lor este evidenta.




Iar mai jos este ce am facut eu dupa acest tutorial.




Asa arata inainte s-o bag la cuptor.



Am fost destul de multumita pentru moment. Dar eu tot pe Mandarin Moon o vizez. Nu stiu cum face ea, nu am gasit inca tutoriale free facute de ea.
Daca cineva cu pasiune similara mie foloseste acest tutorial as fi foarte incantata sa imi arate ce i-a iesit si poate chiar sa expunem aici... :)

2 comentarii:

  1. Despre ea vorbesti , oare ? http://mandarinmoonart.blogspot.ro/#uds-search-results
    Sper sa iti fie de folos tutorialele ei ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, despre ea, ai vazut pe blogul ei tutoriale free? Am vazut ca tine seminarii... am mai gasit ici si colo cate un secret divulgat... pe deviantart, de exemplu... dar tutoiale cap coada cu ea lucrand nu am vazut. Poate nu am avut eu rabdare si inspiratie...

    RăspundețiȘtergere